ВОДА-СЕРВІС
ФІЛЬТРИ І СИСТЕМИ ОЧИЩЕННЯ ВОДИ

ЯК РЕКЛАМУВАТИ ПИТНУ ВОДУ? ЯК розкрутити ДОСТАВКУ? Як упакувати СВІЙ БРЕНД?

Вода і їжа самі портребляемие продукти на планеті, не мають сезонності. Щорічно попит на якісну питну воду тільки зростає, а в умовах пандемії, закритих кордонів, перебоев с поставками товаров и падением спроса, вкрай складно знайти нішу бізнесу, а як наслідок, і стабільного доходу.

Що робить бізнес на доставці води, одним з перспективних напрямків для інвестування в реальний сектор економіки.

На відміну від всіх компаній на ринку України, которые предлагают обладнання для очистки и бізнес на воді, ми маємо власне виробництво, роздрібний магазин і службу доставки бутильованої води AQUA 360

Крім цього, пропонуємо франшизу “Питна вода Organic” і "пакуємо" нові бренди. наш кейс доставки води на Троєщині – Обслуговування на водних ресурсах, створений з нуля!

Реклама питної води. Бізнес на воді

Саме тому в даній статті, ви знайдете тільки практичний досвід без води і вимислу.

Минулого разу, ми говорили про те, як почати бізнес на воді, сьогодні розберемося як рекламувати доставку води.

На перший погляд бізнес на воді простий і зрозумілий, має стабільний попит. Достаточно открыться в “хорошем месте” с высоким уровнем трафика, сидеть получать прибыль без усилий, не замислюючись про те, як зробити рекламу води.

безумовно, варто відзначити що так буває і є роздрібні магазини показують стрімке зростання і протоку до 5-6 тис. літрів в день без доставки. Але відсоток таких точок становить не більше 15-20%.  

На сьогоднішній день минув той час, коли досить було повісити вивіску на фасад для того, чтобы выстроилась очередь клиентов.

Саме тому не варто забувати про те, що будь-який офлайн магазин обмежений кількістю жителів і наявністю конкуренції.

Как сделать рекламу воды
Как сделать рекламу воды

Порада! Для “сучасним споживачем”, враховуючи життєвий цикл клієнта, необхідно доглядати і вибудовувати довгострокові відносини. Это неоходимо для того, щоб покупці постійно поверталися в магазин і рекомендували своєму оточенню.

важливо! Відкриваючи будь-який бізнес пам'ятайте, реклама питної води вбезусловно понадобится.

ЯК ЗРОБИТИ РЕКЛАМУ ВОДИ?

  • Ви вже відкрили магазин або тільки плануєте купити обладнання?
  • Думаете, где взять POS матеріали: макети для зовнішньої реклами?
  • боїтеся, що не зможете виділитися серед конкурентів і  розкрутити бізнес на воді?
  • переживаєте, что в магазин не будет стоять очередь клиентов и не сможете отстроиться от конкурентов?
  • Не знаете как правильно, а головне, ефективно зробити рекламу води?
  • Вам складно зрозуміти як розкрутити доставку води і швидко набрати базу клієнтів?
  • сумніваєтеся, що швидко зможете придумати рекламу води и выйти на точку безубыточности?
  • Чи не розумієте, як правильно запустити рекламу на доставку питної води или рекламу магазина воды на разлив?
  • Хочете дізнатися як вибудувати систему залучення клієнтів?
  • И нужно ли устраивать акции для привлечения покупателей?
  • Чому важливо мати кілька видів питної води на продаж?
  • Чи ефективно залучення клієнтів через інтернет в цьому бізнесі?

Тоді уважно читайте статтю до кінця,  реклама бутильованої води і води на розлив в Києві питання комплексне, вимагає системного підходу.

Отже, канали інформування цільової аудиторії можна умовно розділити на онлайн та офлайн джерела.

Офлайн реклама бутильованої води

  • роздача еврофлаеров, листівок, візиток в локаціях з високим трафіком потенційних клієнтів;
  • зовнішні лайтбокси, банера, штендери та інші інформаційні носії;
  • "Сарафанне радіо".

Онлайн реклама питної води

  • Реклама торгової точки на гугл картах; 
  • Реклама води в інтернет змі: новинних міських порталах, тематичних гілках форумів, дошках оголошень, мають геолокацію, відповідну розташуванню вашій торговій точці;
  • Пости в публічних групах facebook, телеграма, viber міст, житлових комплексів, районів.
  • Створення і ведення публічних акаунтів в instagram і facebook;
  • Таргетована реклама в соціальних мережах.
  • SEO просування сайту;
  • Контекстна і медійна реклама в пошуковій мережі Google.

слід пам'ятати, що чим креативніше реклама води, тем больше клиентов охватите с меньшим бюджетом и более высокой конверсией, що в підсумку забезпечить прибутковість бізнесу. але як зробити рекламу води?

ХТО ЗАМОВЛЯЄ ДОСТАВКУ ВОДИ

Перш ніж почати просування бутильованої води , необхідно зрозуміти хто замовляє доставку і ретельно "Упакувати продукт", щоб виділитися поміж конкурентів.

Реклама води. Как раскрутить доставку
КАК РЕКЛАМИРОВАТЬ ДОСТАВКУ ПИТЬЕВОЙ ВОДЫ? вода колодезная реклама  Казалось бы, какой смысл заказывать доставку того, что можно получить в своей же квартире — и что, по факту, вже сплачено комунальними платежами? Однак системи центрального водопостачання старіють, деякі не змінювалися з радянських часів, що призвело до сильного погіршення якості питної води. Воду из-под крана уже мало где считают «питьевой», а если и пьют, то только после тщательного кипячения.  Іншими словами: доставка питьевой воды — сфера прибыльная и конкурентная, причём как в крупных мегаполисах, так и в сравнительно небольших городах. Собираетесь открыть собственную доставку? Отлично — скорее всего, дело выгорит. Теперь поговорим о том, як рекламувати свій бізнес.  1. Опрацюйте імідж. Подумайте про те, як позиціонують себе конкуренти. На пляшках зображені льодовики і арктичні краси, они сделаны в голубых и синих тонах, ассоциирующихся с чистотой и свежестью. Разработка индивидуального бренда, который подарил бы клиентам ассоциацию с ключевой чистой водой (на противагу «хлорки» з-під крана), - перший важливий крок на шляху до розкручування і рекламування доставки питної води.  2. Придумайте, як виділитися. але уявіть: на ринку - мільйон брендів, и все как предлагают чистейшую воду прямиком из ледников, куда не ступала нога человека. Чем ваша вода лучше той, которую предлагают конкуренты? ПридумПридумайтеесь в премиальный сегмент, пропонуйте вигіднішу доставку, влаштовуйте розіграші, підкуповуйте сервісним обслуговуванням і зручними кулерами в оренду. Або проведіть тестування, продемонстрировав при помощи научных выкладок, что ваш продукт действительно супер.  3. Решите проблему клиента. Іноді бутильована вода стає якіснішою заміною водопровідної, а іноді - вирішенням проблеми клієнта. Например, якщо він багато рухається по місту і хоче вгамувати спрагу. Один відомий бренд пропонував клієнтам чисту воду замість солодкої газованої води, кофеїновмісних напоїв і т. d.  4. Розкажіть про екологію. Доставка питної води - можливість знизити споживання пластику, адже все пляшки потім знову пускаються в оборот. Наявність чистої води будинки - привід для клієнта не купувати пластикові пляшки з водою в дорозі і не множити кількість сміття на планеті. словом, варіантів багато. Таке позиціонування відмінно спрацює на людях, які стурбовані станом планети і дійсно хочуть обзавестися більш екологічними звичками.  5. Автоматизуйте процес замовлення. Можна розробити додаток, яке буде замовляти воду однією кнопкою, або замовити створення програми, куди можна вносити дані клієнта і автоматично відправляти до нього доставку в означений термін. Це дозволить клієнтам не утримувати в голові необхідність щомісяця або щотижня перезаказивать воду, що однозначно зробить їх більш задоволеними. Тем более, що ЦА доставки питної води - найчастіше молодь, яка дбає про своє здоров'я. І яка з автоматизацією «на ти».  6. Ідіть на контакт з клієнтом. Використовуйте рекламні носії, які клієнт точно побачить, причому в найбільш зручною точці. Например, рекламу в ліфтах житлових будинків. Це логічно: питну воду найчастіше замовляють додому, тому і зорієнтувати потрібно на тих людей, які в цих будинках проживають. Те ж саме стосується розміщення реклами в ліфтах бізнес-центрів, куди бутлі з водою теж завжди потрібні. На нашу досвіду з рекламуванням доставки питної води в Києві, Софіївській Борщагівці, Троєщині, розміщення оголошень на Інфостенд в ліфтах відмінно працює, і близько половини з одного разу замовили воду клієнтів стають постійними. При цьому всього за 2 тижні розміщення може дати 17-30 замовлень.  7. Діліться корисною інформацією. Не можна забувати, що вода дійсно важлива для життя будь-якого живої істоти, а чиста вода - ще й запорука відсутності хвороб. близько 70% росіян навіть не замислюються про те, як корисно пити багато рідини, як це відбивається на самопочутті, зовнішності, активності. Крім безпосередньо рекламування доставки, можна ще й інформувати людей про користь чистої питної води, розповідати з посиланнями на лікарів, скільки її потрібно споживати. Тем более, що компанії, які бувають умовно «безкоштовно» корисні, останнім часом користуються популярністю.  8. Використовуйте холодні дзвінки. Дивовижно, але факт: в цій сфері холодний прозвон правда працює. Деякі просто не думають про необхідність замовити воду, деякі постійно відкладають цю справу. Поступив на телефон дзвінок з пропозицією може виявитися вельми до речі.  9. Пам'ятайте про постійних клієнтів. Доставка питної води - та сфера, для якої особливо цінний постійний клієнт. Це не роздрібна торгівля, в якій досить продати щось один раз. Такі компанії живуть за рахунок людей, які замовляють воду регулярно. Тому індивідуальний підхід до кожного з клієнтів дуже важливий, важливо час від часу нагадувати про себе за допомогою емейл-розсилки або смс, дарувати подарунки і всіляко підтримувати добрі відносини. зрозуміло, без зайвої нав'язливості.  Сфера поставок питної води воістину бездонна, але в той же час високо конкурентному. Правильний підхід до рекламної кампанії - запорука того, що вам вдасться втриматися на ринку.
Будь-якому поважає себе бізнесменові добре відомо, що потенційний покупець уже давно і благополучно займається пошуком потрібної інформації в мережі Інтернет. Тому виробникам бутильованої води потрібно визначити, як рекламувати сайт з максимальною віддачею. Тобто перед будь-якою компанією, яка має web-ресурс по послугах доставки води, Слід звернути рекламу на цільову аудиторію - офіси, торгові приміщення, медичні центри, використовують кулер з питною водою в потрібне і вигідне для себе русло.следовательно, для того, щоб збільшити кількість покупців і просто розкрутити свою чисту мінеральну і життєво важливу для кожної людини продукцію, необхідно, щоб інформація про воду та послуги з її доставки перебувала на першій сторінці загальновідомих пошукових систем;
на добу російський інтернет відвідують мільйони людей. природно, серед них є і ті, хто може зацікавитися саме Вашим товаром, їм буде цікаві Ваші ціни та умови співпраці, а ви, в свою чергу вирішите питання, як збільшити продажі за допомогою реклами води і знайдете тих, кому потрібно доставити мінеральну продукцію;
Тем более, що послуги з вироблення стратегії просування мінеральної води в інтернеті стають все більш актуалТим більшек цьому сприяє ажіотаж навколо вживання екологічно чистих продуктів. якість того, що ми п'ємо кожен день, має величезний вплив на наше здоров'я.

РЕКЛАМА МІНЕРАЛЬНОЇ ПИТНОЇ ВОДИ В ОФИС І НА ДОМ
Яким чином реклама мінеральної питної води, доставлена ​​в офіс або на будинок, може вирішити проблему - як залучити клієнтів і зробити прибутковим бізнес з доставки цього товару? Дуже просто - за допомогою мережі інтернет.

люди з адекватним сприйняттям реальності намагаються пити очищену воду. У ЗМІ в рекламі проводяться активні заклики про пропаганду здорового способу життя, відмови від шкідливих звичок і дотриманні водного балансу в організмі;
соответственно, рідкісний пристойний офіс обходиться без кулера. При цьому, зауважте, рекламу з водою для офісу Ви не надто часто побачите по телебаченню і на радіо. Хоча продукція ця вельми і вельми затребувана - задумайтеся над цим;

Хочу розкрутити сайт доставки води по самим продають запитам!

З огляду на, що рекламна кампанія, например, по телебаченню - вельми дороге задоволення, а про нову продукцію користувачі найчастіше дізнаються саме по Інтернету, чи не варто заповзятливому виробникнаприклади про видаляння користі для себе, використовуючи безмежні ресурси всесвітньої павутини?

ИСПОЛЬЗУЕМ ИНТЕРНЕТ РЕКЛАМУ ДОСТАВКИ ВОДЫ И ПРОДВИЖЕНИЕ САЙТА С УСЛУГАМИ ДЛЯ РАЗВИТИЯ "ВОДНОГО БИЗНЕСА"
Чим раніше Ви усвідомлюєте, що необхідно використовувати інтернет рекламу доставки води і просування сайту з подібними послугами, тем быстрее Вы поможете развитию Вашего "водного бизнеса". Це дуже важлива деталь всієї Вашої маркетингової компанії, це найпотужніша зброя проти конкурентів і можливість залучення нових клієнтів і, соовідповідноошових коштів.

комплексні послуги з оптимізації та просування сайту з послугами з доставки питної води - це вже завдання, виконувати яку краще професіоналам, знаючим, як вивести в топ сайт на висококонкурентному ринку;
грамотний керівник повинен розуміти, що для іміджу компанії сайт грає одну з вирішальних ролей, стаючи буквально його візитівкою, безпрограшним інструментом з пошуку та залучення нових клієнтів, а також можливістю швидко і досить недорого провести потужну рекламну компанію і розкрутку доставки товару;
особливості реклами питної мінеральної води для офісу за допомогою сайту в Інтернеті - її вигода і прийнятність за цінами, на відміну від рекламних каналів в засобах масової інформації.
Як розкрутити сайт по доставці і забезпечення водою з максимальною віддачею, краще довірити роботу з просування Вашого сайту людям, які займаються такою роботою досить давно і успішно. У нашому штаті є висококласні професіонали своєї справи, які розуміють тонкощі і нюанси створення, вдосконалення web-ресурсу. Ми знаємо, що треба зробити, щоб знайшли через рекламу та розкрутку про доставку води бутильованої типу саме Вашу організацію. У нашій компанії накопичений великий досвід у цій сфері, свідками чого є наші клієнти, які суттєво підвищили свій дохід завдяки співпраці з нами.

Адже це ніша з високою конкуренцією. Важливо зрозуміти хто клієнт, які його потреби, чому він приймає рішення купити воду в тому чи іншої організації. Для цього слід провести сегментацію цільової аудиторії.

Отже, хто замовляє воду (сегменти):

  • Приватні особи. У житлових комплексах, багатоквартирних, клубних, приватних будинках, будинках і котеджах.
  • Корпоративні клієнти. офіси, магазини, автосалони, приватні клініки, стоматології, косметології та салони краси, студії танців і фітнес клуби.
  • Освітній заклад. Приватні садки, групи продовженого дня, школи.
  • Заклади громадського харчування. Кав'ярні, кафе, ресторани, бари.

7 СТРАХОВ СПОЖИВАЧА "вбиває" ПРОДАЖУ ВОДИ

Визначивши основні сегменти, необхідно скласти психологічний портрет кожного з них, визначивши "больові точки", які перешкоджають замовлення води.

  • Це шкодить клієнту.
  • Яку потребу клієнт сподівається вирішити з вашою допомогою.
  • Про що мріють? Як клієнт бачить ідеальне рішення проблеми.
  • Прагнення і бажання клієнта. Що потрібно запропонувати клієнту і що писати в рекламних текстах, щоб він купив.
  • Гарячі больові точки. ситуації, коли потреба загострюється. У цей час потрібно пропонувати ваші послуги.
  • страхи. Чому клієнт боїться зробити покупку у вас? Як йому допомогти і прибрати ці страхи.
  • Наявність гострої потреби.

В результаті проведеного аналізу цільової аудиторії води, ми склали 7 основних груп страхів виникають перед покупкою:

  • Якість продукції. Клієнт сумнівається в якості.
  • вартість. покупець вважає, що ціна вища за ринкову або відсутні акції і програми лояльності.
  • Тара. Не відповідає стандарту: брудна, подряпана.
  • Зворотній зв'язок. Після оформлення заявки, feedback затягується більш ніж на 5-7 хвилин.
  • час. Доставляють завжди невчасно не попереджають.
  • оплата. Немає вибору способу взаєморозрахунку.
  • документи. відсутня сертифікати, результати аналізів.

ЯК СКЛАСТИ УНІКАЛЬНА ТОРГОВЕ ПРОПОЗИЦІЯ?

При формуванні УТП наше завдання провести клієнта від його болю до мрії. Давайте на прикладі нижче, розберемо страхи пов'язані з одним із заперечень щодо якості продукції.

біль

  • Не смачна;
  • Не корисна;
  • гірчить;
  • Мерзенний смак кави;
  • сторонній присмак;
  • залишає накип.

мрія

  • смачна;
  • Корисно;
  • Чи не гірчить;
  • Смачна кава;
  • без присмаку;
  • Не оставляет накипь.

UTP! Наша компанія доставляє тільки смачну і корисну воду без присмаку. Вона не залишає накипу в чайнику, а ще, Ви можете приготувати приголомшливою кави!

Реклама воды текст

повний аналіз цільової аудиторії доставки води ви можете провести самостійно, використовуючи форуми та групи в соціальних мережах і скласти унікальна торгова пропозиція або придбати його Лише за 1249 грн..

КУПИТИ АНАЛІЗ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРИИ

ЩО ТАКЕ офферу?

Переходячи від УТП до офферу вкрай важливо розуміти їх відмінність.  UTP (унікальна торгова пропозиція) - це те, що у компанії є завжди.

  • Пропозиція - тимчасове пропозицію. У infirra есть дедлайн. Скласти його можна використовуючи формулу, пропозиція, термін, заклик до дії - пропозиція, дедлайн, заклик до дії.

наприклад:

  •  Замовте 2 бутля води до 31.05.21, отримаєте помпу в подарунок!  
  •  Замовте 2 бутля води до 20.05.21, отримаєте третій в подарунок!
  • Замовте доставку прямо зараз, повернемо кєшбєк 10%.

важливо! Чи не обіцяйте своїм клієнтам того, що не зможете виконати! 

Іншими словами Пропозиція – це "чіпляє заголовок", який утримує увагу цільової аудиторії і сприяє лідогенераціі.

РЕКЛАМА ДОСТАВКИ ПИТНОЇ ВОДИ

Щоб вивести продукт на конкурентний ринок і почати просування доставки води або її розливу із магазину, необхідно виконати наступні дії: 

  • створити УТП. Це унікальна торгова пропозиція, яке виділить ваш магазин, службу доставки серед конкурентів. Розробка УТП передбачає аналіз цільової аудиторії доставки води. Визначення болів і потреб клієнта з якими він стикається при пошуку і замовленні.

Для кожного сегмента необхідно провести аналіз і скласти унікальна торгова пропозиція. Оно должно включать: виявлення потреб, презентацію продукту з описом його переваг, роботу з запереченнями, вигоди і схему співпраці, відгуки.

УТП необхідно для написання "продає" тексту реклами води на сайті, наприклад як на https://pitna-voda.com.ua/, а також постів в соціальних мережах, при створенні відео презентацій, 3d туру, месенджерах, розробці банерів, флаєрів і інших POS матеріалів.

Хочете отримати готове унікальна торгова пропозиція для служби доставки води бізнесу, Лише за 1279 грн, залиште заявку прямо зараз!  

ЯК написати текст РЕКЛАМИ ВОДИ?

Зробивши аналіз цільової аудиторії, її сегментацію, склавши УТП, пропозиція, необхідно написати продають тексти для реклами води. 

Щоб створити продає висококонверсіонний текст, який буде генерувати відвідувачів ваших рекламних майданчиків в Ліди, необхідно зрозуміти з яким проблема стикається споживач при замовленні бутильованої води.

Перш ніж зрозуміти, як це зробити, давайте розберемося де їх використовувати:

  • Посадка;
  • Текст для посадкової сторінки на сайті;
  • Текст для розсилки в месенджерах або поштових сервісах;
  • Відеопрезентація;
  • Пост в соціальних мережах Facebook, Instagram;
  • Цільова реклама;
  • Рекламне оголошення;
  • буклети, листівка, листівки;
  • Комерційна пропозиція для корпоративних клієнтів на доставку води.

Хочете замовити продає текст для бізнесу на воді, залишайте заявку прямо зараз.

ЯК ЗРОБИТИ РЕКЛАМУ ВОДИ В ІНТЕРНЕТІ

ЯК РЕКЛАМУВАТИ ПИТНУ ВОДУ НА GOOGLE КАРТАХ

  • Створіть пошту на https://www.google.com. Зареєструйте торгову точку на гугл картах на https://www.google.com/business/. В якості адреси вкажіть домашній, так як підтвердити достовірність доведеться за допомогою введення коду, отправленного в письме на почту. Сделайте это еще до открытия магазина, так як термін підтвердження становить не менше 14 робочих днів з моменту реєстрації. При реєстрації виберіть вид діяльності "постачальник бутильованої води".
  • Вкажіть райони доставки, час роботи магазину, завантажте товари, послуги, опишіть акційні пропозиції.
  • Додайте фото інтер'єру і екстер'єру магазину.
  • попросіть клієнтів, знайомих написати на ваш профіль перші відгуки. Або замовте їх накрутку для поліпшення рейтингу компанії на гугл картах. Делайте это не спеша, не частіше ніж один відгук в 3 дня. Тексти відгуків повинні бути унікальними, нелітературна, містити помилки або друкарські помилки, для забезпечення їх максимальної природності. Ми рекомендуємо замовляти відгуки у МЕ (місцевих експертів), вони дають максимальну ефективність.
  • Замовте лайки на відгуки на гугл картах, а також фото від користувачів на вашу точку на гугл картах.
  • Наполните рубрику “вопросы-ответы”. Відкрийте блок Часті запитання (FAQ) сайту в пошуковій видачі. Користувач задає питання, ви як власник облікового запису даєте відповідь, по суті надаєте додаткову інформацію про компанію та стимулюєте клієнтів на зворотний зв'язок, Крім цього, залучаєте нових. Через постійну активності компанія поступово заходить в ТОП.
  • Напишіть запит в GOOGLE, наприклад "доставка води" знайдіть свою компанію на картах, побудуйте маршрут і поїдьте по ньому. Зробіть фото екстер'єру та інтер'єру магазину, напишіть відгук, прикріпіть фото. Робіть це з іншого аккаунта або замовте відгук з побудовою маршруту.

SEO ПРОМОЦІЯ БІЗНЕСУ НА ВОДІ

Перш ніж почати SEO просування сайту, необхідно виконати наступні дії:

  • визначити ТОП 10 конкурентів;
  • Вивантажити ключі конкурентів;
  • Проаналізувати контрольний профіль конкурентів;
  • Скласти анкор-лист.
  • Сформувати семантичне ядро.
  • Скласти технічне завдання для написання продають і інформаційних текстів.

Хочете вже зараз знати по яким ключам ваші конкуренти отримують трафік,Вам потрібно вже готове семантичне ядро ​​для вашого сайту реклами доставки питної води?

Оставляйте заявку прямо сейчас и получите подробный отчет ВСЕГО ЗА 1299 грн!

зовнішня оптимізація

Зовнішня оптимізація зводиться до покупки посилань. Посилальна маса - це сукупність всіх активних зовнішніх посилань, розміщених на сторонніх ресурсах і провідних на оптимізується сайт. Посилальна маса є одним з найважливіших факторів ранжирування сайту пошуковими системами.

При покупці посилань необхідно дотримуватися наступні фактори:

  • баланс. У зовнішній оптимізації і просуванні сайту посиланнями, крайне важен баланс анкор-листа.
  • стабільність. Стабільна динаміка покупки, уникаючи провалів і довідкових вибухів, які можуть привести до фільтрів (санкціям) з боку пошукових систем.
  • природність. Посилання повинні бути "природними", необхідно дотримуватися правила збігу тематик донора або купувати їх з новинних ресурсів. Це збільшує ймовірність переходу відвідувачів за цим посиланням і ймовірність корисності інформації для користувача, перейшов по ній, дає зростання відвідуваності, формує траст – довіру з боку пошукових систем.

ВИДИ ЗОВНІШНІХ ПОСИЛАНЬ?

зовнішні посилання, можна розділити на наступні види:

  • Натовп;
  • блогові платформи;
  • профілю К2;
  • Отзовікі;
  • дошки оголошень;
  • статейні вічні.

Важливо розуміти кількість посилань прямих конкурентів, її баланс, щоб успішно конкурувати в пошуковій видачі!

Хочете знати які посилання купують, які анкор використовують, чому вони знаходяться в ТОПі і отримують замовлення?

 Залишайте заявку прямо зараз, і отримаєте детальний звіт ВСЬОГО ЗА 1299 грн!

ЯК ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖУ бутильованої води?  

Креативна реклама води – це основа просування бізнесу. Споживач повинен довіряти бренду, для цього розуміти звідки йому возять воду як відбувається процес очищення.

  • Замовте 3D тур, попередньо підготуйте приміщення для сканування: поставте 19л бутлі на стелажі з наклеєними етикетками. Додайте віртуальний тур на картах. 3D модель відбудує вашу компанію від конкурентів,  сформує у потенційних клієнтів довіру, вигідно представить товари і послуги. Тур працює автономно 365 днів в році без вихідних і свят.  

Хочете розкрутити ваш магазин і вивести його в топ, просунутися на гугл картах, залишайте заявку прямо зараз забирайте наш чек-лист “запуску торгової точки ЦЕХ ВП-7”, по який ми відкриваємо магазини!

ЗАБРАТИ БОНУС

В рамках наступних оглядів, поговоримо як почати бізнес і заробити на воді, як відкрити службу доставки.

Автор: Головатий Сергій.