ВОДА-СЕРВІС
ФІЛЬТРИ І СИСТЕМИ ОЧИЩЕННЯ ВОДИ

Акції. Програма лояльності. Як розкрутити бізнес на воді і збільшити продажі в магазині?


Програма лояльності - це цілий комплекс заходів, які націлені на залучення нових клієнтів, а також збільшення обсягів продажів точки з очищення та розливу води.

стандартним прикладом, є “карта лояльності”, яка є накопичувальною і надає право на отримання безкоштовного продукту при певних умовах.

При отриманні даної карти покупцеві необхідно заповнити анкету, завдяки чому він зможе дізнаватися про заходи проводяться вами.

Для автоматизации и анализа учета заказов с сайта или по телефону в случае работы на доставку используются CRM-системи, а для ведення обліку в торговельній точці – Хмарність POS каси!

зараз, щоб залучити нового клієнта, необхідно витратити в 5-10 раз більше, ніж утримати существующего.А крім цього, середній чек у покупця, який є постійним, за статистикою, вище, ніж у нових на 67%.


Исходя из многолетнего опыта и запуска магазина под ключ” в рамках технологии CEH PP-7 ”, ми вже виключили, то что не работает или работает неэффективно и разработали Програму лояльності "спрямовану, як на залучення нових клієнтів так і на утримання вже існуючих.

Даний комплекс заходів може бути спрямований на зростання бази покупців і, як наслідок, збільшення обсягів продажів або ж на підвищення рівня лояльності покупців і залучення, а також поліпшення іміджу в цілому!

Акція продажу води " повинна мати назву, правила та інструкції зрозумілі, як для власника бізнесу, так і для покупця.

Вона повинна мати термін дії або ж зазначений час! Скидки или баллы во время действия акций не повинні підсумовуватися, а у випадках, збіги або накладення, реализация Питного продукту "повинна проводитися строго за правилами зазначеними в інструкції даного заходу!

Для запуска Акції "в рамках програми лояльності в цілому, повинні бути визначені завдання і поставлені цілі, а также произведено экономическое обоснование с определением выгод как для бізнесу "так і для клієнтів.

Крім цього, потрібно визначити канали інформування, такі як рекламні пости в соціальних мережах FaceBook і Instagram, публічних чатах в месенджерах мешканців будинку або ЖК, размещение POS материалов в парадних ", торгових точках мікрорайону, розташованих в радіусі 1 км від Вашого магазину, а також безпосередньо в торговій точці для інформування клієнтів.

Для успешного запуска Акції "і роботи програми лояльності необхідно:

  • По перше, провести сегментацію ринку "і визначити аудиторію, яка має потребу в “читаючи вода”.
  • По-друге, навчити персонал, так как если продавець " не знает продуктової матриці "магазину, то, навіть, самая продуманная акция не даст желаемого результата. Квалификацию сотрудников следует регулярно повышать и проверять путем контрольної закупівлі "в рамках програми таємний покупець!
  • По-третє, проводити аналіз. Провести оцінку неможливо без впровадження хмарність каси, які забезпечують повний контроль 24/7. Дані системи дозволяють проводити максимально комфортний облік і бачити, як впровадження тих чи інших інструментів впливає на зростання обсягів продажів і прибуток магазину в цілому!

Розрахунок ефективності виконується на підставі 3 основних показників:

  • По перше, це зростання обсягів продажів магазину;
  • По-друге, це рентабельність маркетингових інвестицій ROI.
  • По-третє, це зміна щомісячної валового прибутку.

Для оцінки зростання обсягів продажів застосовується наступна формула:

(обсяги продажу “питного продукту” після проведення - Обсяги продажу “питного продукту” до старта) × (Вартість одного літра “питного продукту” × Маржа) / Витрати на проведення акції.

Чим вище підсумкова цифра, тим ефективніше захід.

наприклад, объем реализации в магазине по очистке воды до внедрения Акції " становив 700 літрів в день, а після проведення збільшився до 1000 літрів. вартість води "становила 1 грн.. морж 400%, так як собівартість продукту становить 0, 25 коп. Витрати на акцію, розміщення Pos матеріалів і трафік в соціальних мережах 500 грн.

(1000 л-700 л) × (1× 400%)/500грн = 300*4/500 = 2,4

Якщо в результаті отримано показник вище одиниці, то це свідчить про рентабельність інвестицій!

Для розрахунку рентабельності маркетингових інвестицій ROI використовується наступна формула:

(Виручка магазину після проведення - Виручка магазини до проведення) × Маржа - Витрати на проведення акції) /Затраты на проведение акции.

((1000 грн – 700 грн)* 400% – 500 грн)/500 грн = (300 грн* 400% – 500 грн)/500 грн = 1,4
Якщо ROI вище нуля, значить ви повернули інвестиції з прибутком!

Для оцінки зростання валового прибутку використовується формула:

(Валовий прибуток до проведення акції – середня валовий прибуток магазину)
(1000 грн – 700 грн) = 300 грн в день.

Таким чином після даних заходів середня валовий прибуток в місяць збільшилася на 9000 грн.
Для того, щоб замовити програму лояльності для запуску і розкручування торговельної точки, що включає в себе назву і опис акцій, з визначенням часу їх проведення, постановкою завдань і цілей, а также обоснованием выгод как для бізнесу "так і для клієнтів, і звичайно ж підготовленими POS матеріалами та постами для соціальних мереж, залишайте заявку прямо зараз!

бізнес питна вода обладнання для очищення води

компанія Вотер-Сервіс – Ваш надійний партнер по очищенню води!